پرستاری

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت حرفه ای و ارزان که به واسط برنامه نویسی و نیز افزودن افزونه ها و پلاگین ها قابلیت های متعددی را به طراحی سایت در تهران می افزاید. طراحی سایت حرفه ای و ارزان علاوه بر قابلیت های موجود در طراحی وب سایت ، هزینه و نیز قیمت طراحی سایت را نیز مورد هدف قرار می دهیم.


طراحی وب سایت حرفه ای و ارزان

طراحی وب سایت حرفه ای و ارزان خواسته تمامی صاحبان کسب وکارها که می خواهند طراحی سایت خود را داشته باشند. کسب وکارها می بایست بازاریابی اینترنتی را نیز در کنار بازاریابی سنتی خود در نظر بگیرند و در بازاریابی اینترنتی طراحی سایت شرکتی و کارایی که طراحی سایت شما نسبت به طراحی سایت رقبا دارد را شامل گردد. در غیر اینصورت کاربران به سمت طراحی سایت رقبا ترغیب می شوند و در نتیجه به سرویس گیری و یا خرید اینترنتی و خرید محصول از رقبا اقدام می نمایند.


طراحی سایت حرفه و ارزان چه قابلیت هایی دارد؟

طراحی سایت حرفه ای متناسب با زمینه کاری و نیز در مقابل طراحی سایت رقبا مقایسه می گردد. طراحی سایت حرفه ای شاید تعریفی از کارایی حرفه ای تر و بیشتر از آنچه در سایت رقبا است معنا یابد. برای مثال تعریف از طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای ، طراحی سایت درج آگهی حرفه ای ، طراحی سایت خبری حرفه ای ، طراحی سایت شرکتی حرفه ای تماما کارایی و قابلیت های متفاوتی را شامل می گردد.با گسترش بکار گیری طراحی سایت برای تمامی کسب وکارها ما کاهش قیمت را در طراحی سایت مشاهده می کنیم که به واسط استفاده از سیستم های مدیریت محتواهای مختلف می باشد که برای طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت درچ آگهی و غیره فراهم می گیرد که با دانشی جزیی از علم طراحی سایت می توانید این امر را خود به انجام رسانید.

  • mona f132
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت های شرکت های خصوصی 

طراحی سایت شرکت های خصوصی برای کسب و کارها در انواع و نیز زمینه های مختلف فراهم آمده است و می تواند قابلیت ها و امکانات را براساس به زمینه کاری شرکت های خصوصی طراحی نمایید. طراحی سایت در تهران می تواند متناسب با اهداف سازمانی و نیز رنگ سازمانی تنظیم گردد.


طراحی وب سایت شرکت های خصوصی

طراحی وب سایت شرکت های خصوصی می تواند بخش های متعددی را بسته به زمینه کاری تنظیم نماید. برای مثال اگر می خواهید برای طراحی سایت شرکت خصوصی خود فروشگاه و نیز خرید آنلاین را فراهم نمایید. در واقع بستگی به نیاز خود می توانید طراحی سایت شرکتی خود را با امکانات متعددی همچون درج آگهی ، امکان درگاه آنلاین ، خرید اینترنتی و نیز دیگر امکانات را فراهم نمایید که می تواند درآمدزایی و نیز همچنین بازاریابی اینترنتی را برای شما به دنبال داشته باشد.


طراحی سایت شرکت های خصوصی چه امکاناتی را شامل می گردد؟

در پاسخ به قابلیت های موجود در طراحی سایت شرکتی می بایست انواع نمود که طراحی سایت خصوصی خود ار می بایست با نیازها و امکاناتی که مورد نیاز شما می باشد تا به واسط آن بتوانید به جذب مشتری و نیز بازاریابی اینترنتی منجر گردد را می بایست در طراحی سایت شرکت خصوصی درج نمایید. امروزه بسیاری از شرکت های خصوصی به واسط طراحی سایت و نیز همچنین پیاده سازی اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت می توانید موقعیت مکانی را در موتورهای جستجو بدست آورید که بتواند به جذب مشتری برای کسب و کار شما منجر گردد و افزایش درآمدزایی برای شما را به دنبال داشته باشد. از این رو تمامی کسب و کارها به دنبال تقویت سئو سایت خود در کلمات کلیدی مرتبط به کسب و کار خود می باشند تا به واسط آن بازاریابی اینترنتی خود را بهبود بخشند.

  • mona f132
  • ۰
  • ۰

در قسمت قبلی درمورد امنیت در طراحی سایت شرکتی نکاتی را یاداور شدیم. در این قسمت نیز قصد داریم در ادامه ی مقاله ی قبلی، درمورد موارد دیگری از امنیت در طراحی سایت به صورت خلاصه بگوییم.


امنیت در طراحی سایت شامل چه مواردی است ؟


آپلود فایل : یکی از موارد امنیت در طراحی سایت که معولا نا دیده گرفته می شود، توجه به دسترسی دیگران به آپلود کردن فایل است. دقت کنید که اگر در فرمی به طور مثال به عکس نیاز است، فرمت های قابل آپلود را فقط فرمت های مربوط به عکس درنظر بگیرید. در این صورت کسی که بخواهد به طور مثال یک فایل XML را آپلود کند، سیستم اجازه ی آپلود آن را نخواهد داد.

استفاده از SSL: SLL یک پروتکل رمزگذاری برای کاربران سایت میباشد که به واسطه ی ایجاد امنیت در طراحی سایت باعث می شود که کاربران با خیالی آسوده در سایت مورد نظر ثبت نام کنند. به همین دلیل است که بیشتر سایت ها برای تامین امنیت در طراحی وب سایت خود از پروتکل SSL استفاده می کنند.

تهیه پشتیبان: سعی کنید برای سایت خود حداقل دو روز یک بار بکاپ تهیه کنید تا درصورت ایجاد مشکل بتوانید سایت را برگردانید. گرفتن بکاپ باعث می شود که درصورت به خطر افتادن امنیت در طراحی سایت بتوانید اطلاعات خود را هرچه سریعتر برگردانید. انتخاب یک هاست خوب با پشتیبانی قدرتمند اساس رعایت این مورد می باشد.

امنیت فرم ها : امروزه بیشتر سایت ها برای امنیت در طراحی سایت از تکنیک هایی برای فهمیدن ربات بودن یا نبودن یک کاربر استفاده می کنند. این تکنیک ها معمولا به صورت کد کپچای گوگل، من روبات نیستم و از این قبیل موارد هستند. تشخیص روبات بودن یا نبودن یک کاربر بسیار در امنیت سایت شما موثر می باشد و همانند یک صافی، خطرات بلقوه را دفع می کند.

  • mona f132