پرستاری

  • ۰
  • ۰

در قسمت قبلی درمورد امنیت در طراحی سایت شرکتی نکاتی را یاداور شدیم. در این قسمت نیز قصد داریم در ادامه ی مقاله ی قبلی، درمورد موارد دیگری از امنیت در طراحی سایت به صورت خلاصه بگوییم.


امنیت در طراحی سایت شامل چه مواردی است ؟


آپلود فایل : یکی از موارد امنیت در طراحی سایت که معولا نا دیده گرفته می شود، توجه به دسترسی دیگران به آپلود کردن فایل است. دقت کنید که اگر در فرمی به طور مثال به عکس نیاز است، فرمت های قابل آپلود را فقط فرمت های مربوط به عکس درنظر بگیرید. در این صورت کسی که بخواهد به طور مثال یک فایل XML را آپلود کند، سیستم اجازه ی آپلود آن را نخواهد داد.

استفاده از SSL: SLL یک پروتکل رمزگذاری برای کاربران سایت میباشد که به واسطه ی ایجاد امنیت در طراحی سایت باعث می شود که کاربران با خیالی آسوده در سایت مورد نظر ثبت نام کنند. به همین دلیل است که بیشتر سایت ها برای تامین امنیت در طراحی وب سایت خود از پروتکل SSL استفاده می کنند.

تهیه پشتیبان: سعی کنید برای سایت خود حداقل دو روز یک بار بکاپ تهیه کنید تا درصورت ایجاد مشکل بتوانید سایت را برگردانید. گرفتن بکاپ باعث می شود که درصورت به خطر افتادن امنیت در طراحی سایت بتوانید اطلاعات خود را هرچه سریعتر برگردانید. انتخاب یک هاست خوب با پشتیبانی قدرتمند اساس رعایت این مورد می باشد.

امنیت فرم ها : امروزه بیشتر سایت ها برای امنیت در طراحی سایت از تکنیک هایی برای فهمیدن ربات بودن یا نبودن یک کاربر استفاده می کنند. این تکنیک ها معمولا به صورت کد کپچای گوگل، من روبات نیستم و از این قبیل موارد هستند. تشخیص روبات بودن یا نبودن یک کاربر بسیار در امنیت سایت شما موثر می باشد و همانند یک صافی، خطرات بلقوه را دفع می کند.

  • ۹۶/۰۸/۲۴
  • mona f132

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی