پرستاری

  • ۰
  • ۰

اگر منطقه ای وجود دارد که طراحان وب آن ، از لحاظ ایجاد یک طراحی سایت شرکتی افت می کند، دلیل آن این است که آنها کاربر نهایی یا بازدید کنندگان را فراموش می کنند. این واقعا تقصیر آنها نیست، زیرا همه چیزهایی که برای طراحی به آنها آموزش داده شد و در طول آن حرفه آموخته اند، در مورد ایجاد سایتهایی است که برش بیشتری دارند و در مقابل مرورگر سازگار هستند و اساسا ویژگی برخی از آخرین فوت و فن های طراحی سایت شرکتی را نشان می دهند. با این وجود مشکلی که باقی می ماند، نادیده گرفتن  بازدید کنندگان است.


بنابراین ما برای کمک به ایجاد وب سایت هایی که نه تنها فنی و کاربردی هستند بلکه به شدت بر UX ( تجربه کاربر ) نیز متمرکز هستند ، چند راهنمایی برای کمک به شما در اینجا قرار داده ایم ، که نه تنها عالی به نظر میرسند، بلکه برای استفاده فوق العاده آسان نیز هستند.


مسیریابی ساده

مهم نیست یک کاربر کجا وارد طراحی سایت شرکتی شما می شود، آنها هرگز نباید بیش از سه کلیک برای دسترسی به اطلاعات مورد نظرشان داشته باشند. این به معنی انطباق پذیری در منوی های اصلی شما است ، همچنین باید سعی شود تعداد آیتم های منو در حداقل مطلوب نگه داشته شود. برای مثال  یک سیستم مسیریابی ( جهت یابی ) خوب در سایت، بیشتر از 5 آیتم در خود ندارد.


انتخاب رنگ

باورش سخت است که برخی از طراحان هنوز از پس زمینه تاریک با متن روشن به عنوان پالت طراحی اولیه خود استفاده میکنند و بر روی آن اصرار بسیار دارند، اما نمونه هایی از این طراحی را هر روز می بینیم. هنگامی که شما به " طراحی " فکر می کنید باید به معنای واقعی کلمه در "دسترس" بودن هم فکر کنید. ساخت سایتتان به این شکل، باعث قابل استفاده بودن آن برای افراد مبتلا به اختلالات بینایی نیز میشود و / برای استفاده از نرم افزارهای صفحه نمایش خوان نیز به راحتی مورد استفاده قرار میگیرد .بعلاوه فضای سفید وقتی که برای ایجاد یک قالب وبسایت مردمی استفاده شود، خطا و اشتباه محسوب نمیشود.


ریسپانسیو

اگر وب سایت های شما با تلفن همراه سازگار نیستند، شما تعداد زیادی از مشتریانتان را از دست خواهید داد  و این موضوع بسیار سریع در سال های 2016 به بعد اتفاق افتاده است. آینده طراحی وب، سایت هایی را ایجاد خواهد کرد که به طور کامل با موبایل سازگار هستند، بنابراین پروتکل های طراحی شما باید این کار را هم اکنون در نظر بگیرد و انجام دهد. در حال حاضر واقعیتی ساده است که مردم روز به روز ، بیشتر و بیشتر در جستجوی اطلاعات و خرید آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه هستند، بنابراین شما حتما نیاز دارید تا روی آن حساب کنید.


کار های بصری (Visuals Work )

اکثر مردم بر اساس کلمات کلیدی خاصی که در موتورهای جستجو وارد می کنند به جستجوی وب سایت ها میگردند، بنابراین واضح است که آنها از هر سایتی که به آنها می رسد، به پرسش های خود پاسخ می دهند. در حالی که متن باید در هسته وب سایت شما باشد، لازم است تصاویری که به خوبی انتخاب شده اند را برای تکمیل محتوا در طراحی سایت شرکتی خود داشته باشید. تصاویر می توانند زمینه را برای رساندن پیام خود، به عنوان بقیه نسخه به همان اندازه فراهم کند. 


فیدبک ( بازخورد )

شما در وب سایت های موجودی که در آن بازدید کننده هیچ راهی برای ارتباط برقرار کردن با صاحب سایت و یا صاحب کسب و کار ندارد به سادگی گیج میشوید. بدون آدرس ایمیل، بدون اطلاعات فیس بوک. هیچی. در بهترین حالت ، بسیاری از وب سایت ها، شامل یک فرم تماس می باشند، اما اینها برای کاربران و مشتریان نهایی بسیار پیش پاافتاده و کلی هستند، به علاوه این حقیقت وجود دارد که اگر فرمتان " خراب شود " ( کار نکند ) ایمیل ها به سادگی از بین خواهند رفت. این بدترین تجربه ی ممکن است که هر کاربر می تواند در سایت شما تجربه کند.


اجتناب از طراحی Cookie-Cutter

 طراحان نیاز دارند تا مشتریان خود را ببینند و با آنها آشنا شوند، که چگونه فکر می کنند ، می خواهند چه پیامی برای مشتریانشان و بازدیدکنندگان خود ارسال کنند که سپس این « شخصیت » را در نحوه طراحی سایت اعمال کنند. ما تنها توصیه ای که نمیتوانیم در اینجا ارائه دهیم، این امر می تواند باشد که : سایت را طراحی کنید و سپس بعد از آن به عناصر UX تمرکز کنید. این رویکرد هرگز کار نمی کند، زیرا شما سعی می کنید عناصر کاربر محور را به عنوان یک ایده بعد از طراحی سایت شرکتی ، اعمال کنید .نکته دیگر این است که چون UX ( تجربه کاربری ) بخشی از طراحی کلی نیست، اکثر بازدیدکنندگان در مسیریابی به مشکل برمیخورند، و چون پر از عناصر طراحی غیر معقول است، آنها به سادگی آن را ترک میکنند.


یک طراح خوب می تواند وب سایت هایی را ایجاد کند که عالی باشد و در عین حال عناصر UX ( تجربه کاربری ) و عملکردی را نیز اعمال کند. یک طراح بزرگ می تواند در خارج از نیازهای شخصی و خواسته های خود فرد، وب سایتی را ایجاد کند که هم مشتری خود و مشتریان مشتری خود، آن را بپسندند.

  • ۹۶/۱۰/۰۷
  • mona f132

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی