پرستاری

  • ۰
  • ۰

بیشتر افرادی که تحت مراقبت قرار می گیرند، محیط خانه را ترجیح می دهند. از بین حدود ده میلیون سالمند آمریکایی که تحت مراقبت قرار دارند، حدود هفت میلیون در خانه ی خود یا در خانه ی یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستان هستند (به همراه پرستار سالمند یا بدون پرستار سالمند نوعی از نگهداری سالمند در منزل ).


بیشتر افراد سالمند خانه شان را به زندگی در یک مرکز مراقبت از سالمندان ترجیح می دهند. آن ها در محیط های آشنا احساس امنیت و آرامش می کنند و خانه بهترین مکان برای حمایت از آن هاست.


اغلب تصمیم  به نگهداری سالمند در منزل، با توجه به سرمایه ی در دسترس گرفته می شود. برای یک زن بسیار به صرفه تر است که همسرش را در خانه نگه دارد تا این که ماهیانه 3 تا 6 هزار دلار به یک مرکز مراقبت از سالمندان بپردازد! همچنین برای یک دختر، بسیار کم هزینه تر و دوست داشتنی تر است که مادر بیوه اش را به خانه ی خود بیاورد به جای اینکه او را به مرکز مراقبت از سالمندان ببرد. به علاوه نگهداری از والدین یا همسرمان امری است که ما آن را وظیفه ی اخلاقی خود می دانیم. یک پرستار سالمند خوب یاور خوبی در انجام این وظیفه خواهد بود.


برای بسیاری از سالمندانی که تحت مراقبت های طولانی مدت قرار می گیرند،جهت نگهداری سالمند خانه یک محیط ایده آل است. اگرچه آن ها در خانه بستری هستند اما می توانند به زندگی فعال خود ادامه دهند؛ به کلیسا بروند، با نوه های خود بازی کنند، بنویسند و علایق خود را دنبال کنند و اگر پرستار خوبی انتخاب کنند، از هم‌نشینی با پرستارشان لذت ببرند. مراقبت از سالمندانتان که یا توسط خودتان یا توسط پرستار سالمند انجام می‌شود ممکن است شامل گهگاهی تمیز کردن خانه و خرید باشد. همچنین کمک به این که سالمندانتان از تخت خواب بلند شوند، لباس بپوشند و حمام کنند.


نیاز به کمک مداوم به یک سالمند در فعالیت های روزانه اش یا نیاز به مراقبت گسترده تر ، نگهداری سالمند در منزل را غیرممکن می سازد. این وضعیت منتهی به پیدا کردن یک محل نگهداری دیگر برای سالمندان می شود. گزینه دیگر بازهم کمک گرفتن از یک پرستار سالمند مجرب و دلسوز است.


اگر سرمایه ی کافی برای استخدام پرستاری که به خانه بیاید داشته باشیم، نیازی به انتقال آن ها به مرکز مراقبت از سالمندان نیست.


با برنامه ریزی  و تهیه ی سرمایه ی لازم برای نگهداری سالمند در منزل ، نیازی نیست که عزیزمان را به مرکز مراقبت از سالمندان ببریم. قدری تدبیر می‌خواهد و نظم! 

  • ۹۶/۰۱/۲۰
  • mona f132

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی