پرستاری

  • ۰
  • ۰

پرستار کودک

مهدکودک بهتر است یا استخدام پرستار؟

 

کودکی که هنوز از شیرگرفته نشده، در تغذیه مشکل دارد و درست حرف نمی‌زند، صلاح نیست که به مهدکودک برود. اگر کودک مراحل رشد را خوب طی کرده باشد آمادگی دارد که از 3 سالگی به مهد کودک برود و مراحل اجتماعی شدن را طی کند. در غیر این صورت استخدام پرستار توصیه می‌شود چون مربیان نمی‌توانند همزمان به همه بچه‌ها رسیدگی کنند و خدمات و نیازهای اولیه را دراختیار همه کودکان قرار دهند. اغلب آنها به سرعت و با بی‌ملاحظگی کارها را انجام می‌دهند.

 

چطور از طریق موسسات پرستار کودک استخدام کنیم؟

 

اگر می‌خواهید برای انتخاب پرستار از آگهی روزنامه‌ها کمک بگیرید با موسسات مختلفی روبه‌رو می‌شوید که همگی ادعا می‌کنند پرستار مناسبی را برای فرزند شما پیدا می‌کنند. هزینه نگهداری از کودک به‌طور متوسط برای 6 روز هفته و 8 ساعت کاری روزانه، حدود 600 تا 700 تومان است. البته مواردی مانند دوری و نزدیکی راه، تحصیلکرده بودن پرستار، انجام سایر کارهای خانه و... هزینه نگهداری از کودک را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. برخی از این موسسات هم شرایط نصب دوربین مدار بسته را فراهم می‌کنند تا امکان نظارت از راه دور برای شما وجود داشته باشد. به کمک این دوربین‌ها می‌توانید از طریق گوشی تلفن همراه، خانه‌تان را کنترل کنید و رفتار پرستار را ببینید. هزینه نصب این دوربین‌ها برای یک خانه 70 متری حدود یک و نیم میلیون تومان تمام می‌شود. بهتر است هنگام مراجعه و انتخاب پرستار کودک، به پرونده فرد موردنظرتان توجه کنید. موسسات معتبر از پرستاران می‌خواهند که سه معرف و ضامن داشته باشند و گواهی عدم سوء‌پیشینه و گواهی عدم اعتیاد را هم در پرونده‌شان قرار دهند. البته موسسات بابت این خدمات و معرفی پرستار، یک پایه حقوق پرستار را از شما دریافت می‌کنند.

  • ۹۶/۰۵/۱۵
  • mona f132

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی