پرستاری

  • ۰
  • ۰

پرستاری از کودک نعمتی برای والدین است و می تواند به زودتر مستقل شدن کودک کمک کند که شود اما شما باید او را خوب بشناسید. پرستار کودک برای نشستن در کنار کودک که شب خواب است و بیدار نمی شود، کافی است که عاقل و قابل اعتماد باشد ولی برای نوزادان وکودکان زیر پنج ماه که ممکن است شب  بیدار شوند، پرستار کودک باید کسی باشد که او را بشناسند و دوستش داشته باشند. اغلب بچه ها هنگام بیدار شدن از خواب در صورت دیدن فردی غریبه، وحشت زده می شوند.


دقت کنید برای پرستاری از کودک، پرستار باید بچه ها را دوست داشته باشد و زبان شان را بفهمد و با مهربانی با آن ها رفتار کند. بنابراین قبل از مشغول به کار شدن، پرستار کودک را استخدام کنید تا در خانه باشید و رفتارش را ببینید. می توانید در مورد پرستار کودک از طریق آژانس های قابل اعتماد، اقدام کنید.


پرستاری بیشتر از سن، به بلوغ و روحیه مرتبط است. بهتر است برای این که کارها درست انجام شوند، برای پرستار کودک دفتر یادداشتی تهیه کرده و کارهای روزمره کودک و چیزهایی را که ممکن است به زبان خودش بخواهد، شماره تلفن های همسایه و پزشک برای کمک در مواقع اضطراری، ساعات خواب، جای کهنه ها،  لباس خواب ها و سایر لوازم ضروری و هر اطلاعاتی را که به پرستار کودک برای بهتر انجام دادن کارش کمک می کند، بنویسید. از همه این ها مهم تر شناخت شما از پرستار کودک و اعتماد شما به وی است.

  • ۹۶/۰۱/۱۹
  • mona f132

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی